کانکس اداری 6 متری

کانکس اداری 6 متری

کانکس اداری 6 متری

کانکس اداری 6 متری برای مصارف زیادی کابرد دارد. از این سازه ها در کانکس کارگری استفاده نمیشود. معمولاً از این سازه ها در کانکس ویلایی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی و مصارف دیگر برده میشود. ابعاد این سازه ها 2٫4 * 6 متر (تقریباً 15 متر مربع) و 3 * 6 متر (18 متر مربع) است. ولی نوع 15 متر مربع آن تولید بیشتری دارد. کانکس های با عرض 2٫4 متر (15 متر مربع) بدون محدودیت و مجوز ترافیک جاده ای حمل میشوند. کانکس های بیش از عرض 2٫4 متر نیاز دارند برای حمل در جاده ها مجوز ترافیک دریافت نمایند.

کانکس اداری 6 متری همراه با شاسی دور کلاف معمولاً با دو نوع کف به مشتری تحویل داده میشود. نوع اول تخت های ضد آب چند لایه است. ولی نوع دوم متفاوت بوده و تمام کف با کمک ورق های شادولاین گالوانیزه تقویت شده و سپس توسط سرامیک و ملات سیمان بطور کامل سرامیک می شود. این نوع کف بسیار محکم است. و دچار فرسودگی نخواهد شد. و بدلیل سنگینی کف از ایستایی بالایی برخوردار خواهد بود. که از مزایای یک کانکس خوب است. ولی بهتر است سرامیک کف در محل نصب اجرا شود.

امکانات رفاهی

این کانکس را میتوان با امکانات رفاهی مناسب طراحی و تولید نمود. این امکانات رفاهی جهت آسایش استفاده کنندگان در کانکس اداری 6 متری اجرا میشوند. امکانات رفاهی عموماً شامل سرویس بهداشتی و حمام به همراه آشپزخانه است. تمامی سرویس های بهداشتی و حمام به صورت مشترک است.و دارای توالت ایرانی فلاش تانک، دوش حمام، روشویی، آینه، فن، شیر آلات اهرمی، جا مایعی میباشند. برای تامین آب گرم مصرفی در این سازه ها بهتر است. از آبگرمکن برقی بهره برد. ولی در صورت لوله کشی گاز شهری میتوان یک آبگرمکن گازی در خارج از سازه نصب و آبگرم مصرفی را از طریق آن تامین کرد.

کانکس کارراد طراح و سازنده انواع کانکس، کانتینر و خانه های پیش ساخته در تهران میباشد. این شرکت صنعتی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کانکس اداری 6 متری در سطح کشور است. تولید این کانکس اداری در این شرکت در یک خط تولید اختصاص انجام می شود. تولیدات خروجی این خط با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. کیفیت محصولات تحت بررسی بوده و از مشاوران کانکس کارراد ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای همکاران ما برخوردار شوید.